بیر گریلز

ادوارد مایکل معروف به بیر گریلز ماجراجو، نویسنده و مجری برنامه تلویزیونی مستند انسان در برابر طبیعت

بیر گریلز

ادوارد مایکل معروف به بیر گریلز ماجراجو، نویسنده و مجری برنامه تلویزیونی مستند انسان در برابر طبیعت

قسمتهای سانسور شده مستند انسان در برابر طبیعت دوبله فارسی

قسمت های کوتاهی که صدا و سیما از مستند انسان در برابر طبیعت سانسور کرده:

  1. چندبار خوردن ادرار توسط بیرگریلز در صحرا و کویر های داغ به دلیل پیدا نکردن آب! (این مورد حسابی کار دستش داده به گفته خود بیر گریلز تو برخی بار (کافه) ها که میره بهش ادرار تعارف میکنن و میگویند آیا کمی ادرار می خواهی؟ و بهشون میگه نه الان؛ اما از پیشنهاد مهربانانه شما سپاسگزارم :)
  2. خوردن عنکبوت شتری با لذت! (خیلی حال بهمزن و چندش و بزرگه یکبار از نزدیک دیدم حالم بهم خورد. حتی آمریکایی ها هم تو افغانستان ازش میترسند و بعضی سربازا هم به همین علت فرار کردن برگشتن آمریکا)
  3. خوردن عقرب در مستند انسان و طبیعت بخش سانسور شدش اینه که برمیداره شاخه نازک درخت میذاره رو عقرب سر و دم عقرب رو با چاقو میبره بعد میخوره این رو بدون لذت میخوره و بدجور چندشش میشه ظاهرآ عقرب خیلی بدمزس.
  4. تو یه قسمت در کویر ایستاده ادرار میکنه رو دستمال سرش خیس که شد میبنده به سرو صورتش! خیلی میکربه..
  5. خوردن کرم های درشت و زشت زیر پوست درخت بزرگ افتاده رو زمین که حالشو بهم میزنه و اسهال هم میگیره بعدش طوری که بعدش وسط بالا رفتن از یه آبشار رو یه لبه وا میسته دسشویی میکنه جلوی فیلمبردار آویزان به طناب چندمتر سمت چپش.
  6. ادامه دارد.... بعدآ یادم اومد دیگه چه سانسور هایی تو مستند انسان در مقابل طبیعت بود اضافه میکنم...

 

پی نوشت:

لینک دانلود مستند انسان و طبیعت با دوبله فارسی در چهل و پنج قسمت با کیفیت خوب در پست بعدی  بصورت 10 تا 10 تا زیپ شده قرار داده خواهد شد میتوانید از آنجا این مستند پرطرفدار آموزش بقا در طبیعت را دانلود نمائید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.